Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Безкопильна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Безкопильний О. О. Аналіз сучасного стану професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі [Електронний ресурс] / О. О. Безкопильний, С. В. Безкопильна, О. А. Атамась // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_10
| 2. |
Лизогуб В. Дослідження функціональних резервів розумової працездатності [Електронний ресурс] / В. Лизогуб, Н. Черненко, Т. Кожемяко, А. Палабіїк, С. Безкопильна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Біологічні науки. - 2018. - № 8. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnu_2018_8_18
| 3. |
Безкопильна С. В. Вікові особливості формування резервних можливостей розумової діяльності у дітей, підлітків та юнаків [Електронний ресурс] / С. В. Безкопильна // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2019. - № 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2019_1_4 В завдання роботи входило запропонувати спосіб та дослідити рівень функціонального резерву розумової працездатності дітей, підлітків та юнаків. В експериментальному дослідженні приймали участь 116 обстежуваних. Дослідження проводили з використанням комп'ютерного пристрою "Діагност1М" у "нав'язаному режимі". Запропонований спосіб визначення індивідуального рівня функціонального резерву розумової працездатності людини забезпечує точність та достовірність прихованих можливостей людини по переробці інформації, які можуть бути реалізовані в умовах екстремальної розумової діяльності. Наш спосіб може використовуватися для психофізіологічної діагностики, визначення професійної орієнтації, професійного та спортивного відбору. З'ясували, що формування резервних можливостей мозкової діяльності знаходиться в залежності від швидкості пред'явлення подразників, модальності сигналу та віку обстежуваних. Доведено, що з віком функціональний резерв розумової працездатності поступово у дітей, підлітків та юнаків підвищується. Встановлено більш високий рівень функціонального резерву розумової працездатності під час переробки образних, ніж вербальних сигналів.
| 4. |
Безкопильна С. В. Інтегративні функції мозку під час виконання когнітивних та моторних завдань [Електронний ресурс] / С. В. Безкопильна, В. С. Лизогуб, О. П. Безкопильний, С. М. Хоменко // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2020. - Вип. 1. - С. 11-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/chnubn_2020_1_4 Зроблено спробу з'ясувати особливості інтегративних функцій мозку за умови одночасного виконання когнітивних та моторних завдань. У когнітивному завданні було використано образні та вербальні сигнали, які обстежувані повинні були максимально швидко диференціювати і реагувати натисканням на кнопку лівою чи правою рукою і не натискати на гальмівний сигнали. Моторне завдання включало довільний контроль вертикального положення тіла стоячи на стабілографічній стійкій та нестійкій платформі. Співставлення стабілографічних досліджень, коефцієнта функції рівноваги (KFR) та швидкості (час реакції) диференціювання РВ2-3 і якісних (кількість помилок) характеристик виконання когнітивних і моторних завдань надало змогу виявити різні варіанти інтегративних функцій мозку у вигляді покращання або погіршення успішності виконання однієї, чи обох завдань у порівнянні з ізольованою їх реалізацією. Встановлено, що інтегративні функції мозку за умови одночасного виконання двох завдань залежать від стабілографічних умов утримання рівноваги на стійкій та нестійкій платформі, а також від модальності сигналів. Доведено, що виконання моторного статокінетичного завдання знаходиться у залежності від умов утримання рівноваги на стійкій та нестійкій платформі, і не залежить від модальності сигналів. Встановлено, що швидкісні характеристики когнітивних завдань знаходяться у залежності від модальності сигналів та статокінетичних умов утримання рівноваги.
| 5. |
Безкопильна С. Вікові особливості реактивності автономної нервової системипід часпереробки інформації різної модальності та інтенсивності пред’явлення сигналів [Електронний ресурс] / С. Безкопильна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Біологічні науки. - 2020. - № 1. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnu_2020_1_17
| 6. |
Безкопильна С. В. Вікова динаміка розумової працездатності у осіб з порушеннями постави [Електронний ресурс] / С. В. Безкопильна // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2020_2_4
| 7. |
Безкопильний О. О. Нейрофізіологічні механізми формування сенсомоторних реакцій вибору в онтогенезі [Електронний ресурс] / О. О. Безкопильний, С. В. Безкопильна, Ю. В. Коваль, Т. В. Кожемяко, В. С. Лизогуб, А. А. Палабийик, В. О. Пустовалов, С. М. Хоменко // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2022_2_4
| 8. |
Лизогуб В. С. Спосіб визначення розумової працездатності за умови переробки інформації з різною швидкістю пред’явлення подразників [Електронний ресурс] / В. С. Лизогуб, Н. П. Черненко, А. А. Палабіїк, С. В. Безкопильна // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2018. - № 1. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2018_1_12 Наведено методику дослідження й оцінки розумової працездатності (РП) у обстежуваних віком 19 - 20 років за умови переробки різномодальної інформації в режимі Go/Nogo/Go з поетапним підвищенням та зниженням швидкості пред'явлення подразників за замкнутим циклом. Встановлено, що розумова працездатність під час переробки інформації на геометричні фігури вища, ніж на вербальні сигнали. Доведено інформаційну надійність індексу розумової працездатності, коефіцієнта ефективності РП, а також показника мобілізації функціональних резервів, які розраховані для геометричних фігур і вербальних подразників за умови переробки інформації з поступовим підвищення та зниження швидкості пред'явлення сигналів. Доведено, що у разі виконання розумової роботи щодо переробки інформації в режимі реверсу показники індексу РП, коефіцієнта ефективності, а також рівень мобілізації функціональних резервів на вербальні подразники у юнаків були вищі, ніж на геометричні фігури. Запропонована методика визначення РП та її індексу, коефіцієнта ефективності, а також рівня мобілізації функціональних резервів під час переробки інформації різної модальності та складності у тесті з реверсом свідчить на користь їх самостійної інформативності і з їх допомогою можна оцінювати різні сторони РП та системної мобілізації функціональних резервів головного мозку.
| 9. |
Безкопильна С. В. Вікові особливості статокінетичної стійкості у спортсменів та не спортсменів [Електронний ресурс] / С. В. Безкопильна, Б. П. Мінаєв, О. О. Безкопильний, О. В. Каленіченко, С. В. Гречуха // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2023. - № 1. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2023_1_7
|
|
|